Jak nakupovat
Oblíbené a Vámi objednávané položky z původního e-shopu naleznete po přihlášení na účet v seznamech oblíbených položek.
Podívejte se také na instruktážní videa, jak nakupovat a nové funkce e-shopu.
Ztráta dat z původního eshopu nehrozí
I přesto, že jsme nový eshop realizovali na zcela nové platformě, uvědomujeme si důležitost toho, abyste nepřišli o položky z historie vašich objednávek ani o vaše oblíbené položky z původního eshopu. V rámci tohoto videa se můžete podívat na nástroj „Nákupních seznamů“, kde najdete vaše položky ze sekce „Oblíbené položky“ z původního eshopu a také položky, které jste v původním eshopu objednali do července roku 2020. Kde přesně tyto seznamy naleznete? Podívejte se na naše video.
Seznamy oblíbených položek
Chcete mít své často objednávané položky ihned po ruce a rychle vložit do košíku? Rádi bychom vám představili nástroj „Nákupní seznamy oblíbených položek“. Díky nim si můžete vytvořit aktuální nákupní seznam od kolegů, který následně odešlete a nebo jej používat pro uložení vašich oblíbených položek. Vytvořte si jednoduše seznam zboží, který objednáváte pro kolegy na sklad, marketing nebo vaši paní uklízečku. Pojmenujte si jej dle libosti. Jak nákupní seznamy oblíbených položek používat se dozvíte v našem videu.
Jak efektivně vyhledávat a objednávat
Čas jsou peníze a tak na našem eshopu děláme vše proto, aby bylo vaše zboží co nejdříve v košíku a objednávka odeslána. Jak rychle najít přesně to, co potřebujete a jak si nastavit zobrazení eshopu dle potřeb, se dozvíte v našem videu.
Schvalování
Mít náklady pod kontrolou je důležité a tak náš eshop nabízí funkci „Schvalování objednávek“. Určená osoba u vás ve společnosti před samotným odesláním objednávky k nám na zákaznickém oddělení může upravit, vymazat položky nebo třeba něco přidat. Teprve po jeho odsouhlasení objednávka odchází k nám k vyřízení. Chcete se dozvědět jak ušetřit náklady? Podívejte se jak přesně pracovat s tímto nástrojem v našem videu.
Budgety
Každý měsíc máte určený objem peněz na nákup zboží do kanceláře nebo do skladu a hlídáte součet u sebe na papírku nebo v tabulce? A co kdyby vám systém vaše přidělené náklady hlídal sám? Využijte naši funkci nastavení „Budgetu“ a každému svém středisku či kanceláři nastavte částku dle potřeby. Jak na to? Podívejte se na naše video.