Přejít zpět
Organizace pracoviště
Příjemné a dobře zorganizované pracovní prostředí podporuje výkon i spokojenost pracovníků. Platí to nejen u manuálních činností kvůli bezpečnosti, ale i v kancelářích, kde pořádek šetří čas a nervy. U nás najdete široký výběr organizačních pomůcek – moderní nastavitelné podstavce a stojany pod notebook, uzamykatelné pokladny, vizitkáře v pevných deskách, rotační i přenosné kartotéky. Vyberte si ty pravé a usnadněte si práci každý den.

Vizitkáře a adresáře
Držáky textu
Příruční kartotéky
Příruční pokladny
Schránky na dopisy a klíče
Stojánky a stolní soupravy
Podstavce a stojany na zařízení
Držáky zařízení a pohyblivá ramena
Filtrování
Filtrování

Akce
Výprodej
Novinka
Vizitkář rotační Durable Visifix Rotary 2481, kapacita 400 vizitek, černý
- Kód
- 3710395
(692,12 Kč s DPH)
572,00 Kč
bez DPH
1 813,00 Kč
pod 5 kusů skladem

Vizitkář rotační Flip Durable, plastový, kapacita 400 vizitek, černý
- Kód
- 4241795
(1 366,09 Kč s DPH)
1 129,00 Kč
bez DPH
pod 5 kusů skladem

Vizitkář rotační Flip Durable, plastový, kapacita 400 vizitek, stříbrný
- Kód
- 4241701
(1 366,09 Kč s DPH)
1 129,00 Kč
bez DPH
pod 5 kusů skladem