Přejít zpět
Organizace pracoviště
Příjemné a dobře zorganizované pracovní prostředí podporuje výkon i spokojenost pracovníků. Platí to nejen u manuálních činností kvůli bezpečnosti, ale i v kancelářích, kde pořádek šetří čas a nervy. U nás najdete široký výběr organizačních pomůcek – moderní nastavitelné podstavce a stojany pod notebook, uzamykatelné pokladny, vizitkáře v pevných deskách, rotační i přenosné kartotéky. Vyberte si ty pravé a usnadněte si práci každý den.

Vizitkáře a adresáře
Držáky textu
Příruční kartotéky
Příruční pokladny
Schránky na dopisy a klíče
Stojánky a stolní soupravy
Podstavce a stojany na zařízení
Držáky zařízení a pohyblivá ramena
Filtrování
Filtrování

Ergonomie
Stanice pracovní Kensington SmartFit®, pro práci ve stoje i v sedě, černý
- Kód
- 5611780
(19 099,85 Kč s DPH)
15 785,00 Kč
bez DPH
není skladem
Dodání do 5 dní

Ergonomie
Stojan na notebook Leitz Ergo, hliníkový, ultraplochý, tmavě šedý
- Kód
- 2121260
(1 049,07 Kč s DPH)
867,00 Kč
bez DPH
není skladem
Dodání do 5 dní